Otázky & Odpovědi
NAPIŠTE NÁM
KONTANTÍ INFORMACE
Moc rádi slyšíme zajímavé příběhy našich výrobků, komu udělaly radost nebo kde jste je ve vašem prostoru vystavili. Podělte se s námi!
OBECNÉ INFORMACE
Jak probíhá nákup?
Ihned po Vašem nákupu od nás dostanete potvrzovací e-mail o úspěšném odeslání objednávky. Po naší kontrole, zda je pro Vás zboží v pořádku připraveno, dostanete další e-mail ohledně detailů pro provedení platby. Okamžitě po jejím provedení bude zásilka odeslána skrze vybraný způsob přepravy. V případě volby dobírky bude balík odeslán ihned.
Jednoduché, ne?
Platba u nás je prozatím možná bezhotovostním převodem nebo dobírkou.
Většina bank již provádí i obyčejný převod prakticky okamžitě, proto se nebojte zbytečného čekání. Balík se Vám touto platbou nezpozdí.
Platba dobírkou je zpoplatněna částkou 30 Kč. Při volbě osobního odběru je platba v hotovosti bez poplatku.
Do budoucna nicméně plánujeme přidat možnost platby kartou, již na tom pracujeme.
Odkud pochází dřevo pro FEELTREE výrobky?
Dřevo, které využíváme, je výhradně z českých lesů. Nedává nám totiž vůbec žádný smysl, aby strom putoval přes půl světa, když tady máme ty naše!
Zpravidla se navíc jedná o nevyužité kusy od místních stolařů a truhlářů. Takže pro Vaše dekorace od FEELTREE zatím žádný strom nepadl.
Za jak dlouho zboží dostanu?
Pokud se jedná o objednávku zboží, které je skladem, máte jej zpravidla během několika dní doma. Jiná situace samozřejmě nastane v situaci, kdy Vám budeme plnit Vaše konkrétní přání. V takovém případě se ale předem domluvíme na tom, jak dlouho nám to bude trvat.
Nemusíte mít strach, že bychom Vás zbytečně nechali čekat a nekomunikovali.
Jak se o naše dřevěné výrobky starat?
Pro finální ošetření dřeva se snažíme výhradně využívat přírodní oleje, které krásně podtrhnou krásnou kresbu každého kousku dřeva a zároveň jsou zcela zdravotně nezávadné jak pro Vás, tak pro Vaše děti. U těchto výrobků potom sami poznáte, až nastane čas dřevo znovu olejem oživit. Vhodný je například běžně dostupný kokosový olej.
Přesto i my nabízíme výrobky, u kterých nám výroba nedovolí se chemickým látkám zcela vyhnout. Je to například přenosové médium pro přenos fotografie na dřevo. O takto ošetřené výrobky se již nemusíte nijak starat.
DOPRAVA
Možnost zaslání výrobků přímo na Vaši adresu jako služba České pošty Balík do ruky. Doručení balíků je ze strany České pošty uváděno následující pracovní den po odeslání přímo do rukou adresáta. V případě nezastihnutí bude balíček uložen na příslušné poště. Tam je možné si jej vyzvednout po dobu 7 dnů.
Zde je možné sledovat stav a polohu balíku: Sledování zásilky
Při objednávce uveďte svou adresu a do poznámky nám prosím připište informaci o Vaší nejbližší poště. O zbytek se postaráme sami.
Možnost zaslání výrobků na nejbližší poštu jako služba České pošty Balík na poštu. Doručení balíků je ze strany České pošty uváděno následující pracovní den po odeslání na vybranou poštu. Tam je možné si jej vyzvednout po dobu 7 dnů. Lhůtu lze telefonicky prodloužit.
Zde je možné sledovat stav a polohu balíku: Sledování zásilky
Osobní odběr na naší adrese: Ostrava, Nám. A. Bejdové 1789.
Pouze po předchozí domluvě, nejedná se o provozovnu! Před návštěvou prosím vyčkejte na naši výzvu.
Případně po předchozí domluvě je možné domluvit se i na dalších místech v Ostravě.
Při objednávce uveďte svou adresu a do poznámky prosím připište informaci o Vaší nejbližší pobočce Zásilkovny, kam si balík přejete odeslat.
Doručení probíhá přesně jak jste zvyklí prostřednictvím sítě poboček společnosti Zásilkovna. Máte jich na výběr rovných 3277! To je docela dost, nemyslíte?
Zásilku bude možné vyzvednout na výdejním místě po dobu 7 dnů.
Stav Vaší zásilky lze kontrolovat zde: Sledování zásilky.